kawan

Friday, 23 December 2011

waktu wat blog????xxxx

haiiiii......
cammne eh nk mule kn citer..tapi ari nie bru la aq niee yg x tau hape nk blajaq wt blog huih agk arrrr..aq blajaq wat blog kat pekan grik ade org yg trlatih yg t0long ajaq. .tapiagak arrr susah la gak nk wat blog nie dh la aq nie lampick(lambat pick up) ckit hampeh betul..nak tau x tadi pag aq gilerr kelam kabut bangun awal(sebelum nie slalu bang10 ha3un kul )bab nak dtg cini..dan nk belajar wat blog ye la nk gak sekali sekala nk lebih ckit dri org kan kan...ari nie gak pengenalan kpd sume laa kan aq bru wat blogg









..ari nie kelas komputer ni tamat kul 6 petang siot yes yes ari nie aq x yah la gaduh ngan adik aq pasal nk lipat kain dh bab ari nie memeang dierorg(la adik pompuan 2 org je) kne lipat kain ha3 gembiranya rse hati..tapi kan ari nie aq bru je rccang nk tengok citer cartoon faveret(ultraman)aq x pe lah demi unt blaja wat mnatang nie aq sanggup brkorban(bkn brkorban unt disembelih larh)dh la aq dh penat nak tulis dh nie k lah ta ta ti  tu tu