kawan

Friday, 23 December 2011

biodata saya

assalamualaikum...........
nama saya nur izzati binti shamsuddin dan saya lah satu satunya anak shamsuddin ye la lagipun kan ramai manusia di dunia ni yang name izzati kann...saya dilahirkan di dunia ini pada 3 haribulan mei 1998 oleh seorang insan yang bernama ibu yang sangat saya hormati.saya dilahirkan di mana lahirnya kedua parents saya iaitu  di  kampung pak mentosa besut terangganu..hmmm sekarang nie saya berumur 13 tahun dan thn depan umur saya akan menjejak ke 14 thn(mude lagi laa..)
   kini saya bersekolah di maktab rendah sains mara baling,kedah(uhuu uhuu duk kt asrama).saya mempunyai 4 orang adik beradik.seorang lelaki dan tiga orang perempuan.dan saya merupakan ank kedua(akak) dan yang sulung merupakan abang saya(ha3 tua daripada aku).saya pulak tinggal kat sini la grik perak.hmmm waktu lapang lak saya suka dengar lagu pkai headfon smpai kene mrh dgn mak saya sebab trlampau asyik dengar lagu jer(ha3 padan muka)
    hobi kedua lak saya suke membaca(bkn buku skolah pown).nak tau tak saya suka bacabuku ape??
semestinya novel ha3.nak tau x ade ari tu saya bace novel sampai kene marah dengan mak saye.ha satu hari tu memang saya kene membebel dengan dier.(i tak kisah pown).hmm  kalau nak cakap pasal cite2 memang byk tapi yang paling saya sure 





                                                                                                                                                                                           
saya nak jadi polis atau penyiasat persendirian(tak takut mati kew)saya tak kisah saya ni kan jenis berraniee.....tapi ckit laa
    kalu pasal masakan saya paling2 suka masakan mak saya yg tiada tandinggannye.kalau pasal minuman kegemaran lak saya pkai bantai je ape yang patut asalkan sedap dan halal.untuk pendekkan kate,ayah saye seorang tentera,mak saya surirumah dan yang lain2 sumenya masih belajar.dan subjek yang paling saya minat subjek bahasa inggeris.sebab ape?? entahla tapi mungkin kerana saya brmint nk blajar kt luar negara kowt(logik ke alasan ni??)sorry malas la nk citer pnjang2 penat la nk taip..bye2

No comments: